TOTES LES ACTIVITATS | ACTIVITATS FAMILIARS | FESTES I FIRES |
ARTS ESCÈNIQUES | CINEMA | CONFERÈNCIES I ACTES LITERARIS |
ARTS PLÀSTIQUES | CURSOS I TALLERS | MISCEL·LÀNIA |
175.000 anys
Les mirades casinenques d'Albert Coma Bau, Ferran Garcia, Carla Serrat, Pol Aregall, Sònia Moya, Jordi Casas i Júlia Vallejo
Exposició del 31 de març al 17 de juny
Inauguració, divendres 31 de març a les 19.30h
Horaris de visita: de dilluns a diumenge de 17.30h a 20.30h
Horari: 19.30 h
Lloc: El Casino de Vic
Tuiteja Segueix a @CulturaVic

Exposició fotogràfica "OBVI" de Sergi Escaño
OVBI és el títol de l'exposició que ens presenta l'artista Sergi Escaño que ha preparat curosament per a la Galeria Tres-e-u VicClic: una selecció d'imatges urbanes de diferents ciutats: Vic, Olot, Ripoll, Barcelona, Girona, Palma de Mallorca i Lisboa.
L'artista ens fa reflexionar sobre l'ésser social que cadascú de nosaltres és, però també en el fet que som individualitats que veiem el món a la nostra manera.
Aquestes imatges, de forma obvia, ens fan pensar, i molt. Com diu en Sergi: "Al capdavall, el pensament no està fet per plagiar els objectes. Els objectes són els que s'han d'adaptar al nostre pensament".
Sergi Escaño: Va estudiar fotografia a l'Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya. Al 2011 es va reciclar cap a la fotografia digital amb Hugo Rodríguez.
Ha exposat a Barcelona, Natures en bodega i quatre mortegons (1999) i a València, Retrats naturals (2005).
Actualment combina la fotografia digital i el procés analògic amb positivat manual.
La inauguració que tindrà lloc el divendres 31 de març a les 19 h.
Horari: A consultar
Lloc: Galeria Tres-e-u (Pl. Gaudí)
+ info: www.treseu.cat
Tuiteja Segueix a @CulturaVic
